فهرست

پلمپ دانشگاه پزشکی مدرن ایرانی و کلینیک درمانی احیاء در بابل، گتاب و بندپی شرقی در شهرستان بابل

دکتر قاسم‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل: فردی ۳۰ ساله‌ای با جعل لقب پروفسور با تاسیس دانشگاه و کلینیک پزشکی غیر مجاز در شهرهای بابل، گتاب و بندپی شرقی، و جذب دانشجو در دانشگاه و دریافت هزینه کلان از مردم در کلینیک غیرمجاز اقدام می کرد. این شخص با ادعاهای واهی مبنی بر درمان بیماریهای صعب العلاج مبالغ هنگفتی از بیماران اخذ نموده است.

پلمپ دانشگاه پزشکی مدرن ایرانی و کلینیک درمانی احیاء در بابل، گتاب و بندپی شرقی در شهرستان بابل 

 دکتر قاسم‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل:
فردی ۳۰ ساله‌ای با جعل لقب پروفسور با تاسیس دانشگاه و کلینیک پزشکی غیر مجاز در شهرهای بابل، گتاب و بندپی شرقی، و جذب دانشجو در دانشگاه و دریافت هزینه کلان  از مردم در کلینیک غیرمجاز اقدام می کرد. این شخص با ادعاهای واهی مبنی بر درمان بیماریهای صعب العلاج مبالغ هنگفتی از بیماران اخذ نموده است.

وی گفت: کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل، با هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب بابل و دادگاه ویژه مربوطه در استان محل کار این فرد مداخله گر در امور پزشکی را پلمب کرده و پرونده ایشان جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

وی ضمن تاکید بر عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی بابل بر برخورد با افراد غیرمجاز در حوزه‌ی  پزشکی و  دندانپزشکی، پوست و زیبایی و طب سنتی از مردم خواست تا فریب تبلیغات غیرواقعی و اغواکننده‌ در این حوزه‌ها را نخورند و در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل و یا با سامانه 190 اطاع رسانی کنند

روابط عمومی  معاونت  درمان دانشگاه  علوم پزشکی بابل